Axotarh
دسته بندی ها
سبد خرید خالیست

پس زمینه مدرن

خانه » دانلود ها » پس زمینه مدرن
فایل اصلیاورجینال
EPS فرمت فایل
PPI 300 رزولوشن
MB 1.09 حجم فایل

پس زمینه مدرن

دانلود طرح پس زمینه مدرن گرافیکی در سایت عکس و طرح با کیفیت بالا (برداری و دلخواه در فتوشاپ) برای استفاده های مختلف در زمینه طراحی و چاپ در دسترس می باشد. دانلود عکس پس زمینه با کیفیت با پسوند EPS و دیگر نمونه های مشابه در وبسایت عکس و طرح محیا است. از مزیت های مهم فایل های وکتور فراخوانی آن با رزولوشن و اندازه دلخواه در نرم افزارهای گرافیکی مانند فتوشاپ است که این امر موجب طراحی با کیفیت بالا برای چاپ در ابعاد بسیار بزرگ با نهایت جزییات مفید است.

عکس های با کیفیت وبسایت عکس و طرح

دانلود پس زمینه مدرن و انواع پس زمینه های گرافیکی با کیفیت و رزولوشن بالا در بصورت فایل اورجینال در سایت عکس و طرح موجود است. برای دیدن عکس های مشابه به دسته بندی پس زمینه موارد استفاده برای امور طراحی گرافیک شامل: جانمایی مبلمان منزل و دکوراسیون، طراحی بسته بندی و لیبل محصولات، طراحی بیلبورد، بنر و استندهای تبلیغاتی، طراحی تراکت و بروشور و طراحی تبلیغات در فضای مجازی است. همچنین فایل های موجود در سایت عکس و طرح مناسب و هماهنگ برای کار در انواع نرم افزارهای گرافیکی مانند فتوشاپ و ایلاستریتور می باشد.

عکس های با کیفیت و فرمت های متنوع تصویر شامل: PDF، PNG، PSD، JPG، AI، EPS و… در سایت عکس و طرح در آتلیه تخصصی تیم عکس و طرح عکاسی و طراحی شده که در این راستا دقت در مراحل عکاسی، نورپردازی، ادیت و طراحی از مهمترین دستاوردهای مجموعه عکس و طرح می باشد.

توجه  :

از طرف دیگر به جهت برآورده سازی نیازهای طراحان و دست اندرکاران امور تبلیغاتی، طراحی گرافیک و چاپ، در صورت نیاز به عکسی خاص با ویژگی های موردنظر شما می توانید از قسمت تماس با ما و برقراری ارتباط با شماره همراه پشتیبانی، درخواست خود را مطرح نمایید تا در اسرع وقت تهیه و جهت دانلود در وبسایت عکس و طرح قرار بگیرد.

دانلود پس زمینه مدرن با کیفیت بالا، دانلود نمونه عکس های بکگراند، فایل اورجینال پس زمینه، برای طراحی گرافیک، چاپ و تبلیغات

محصولات مرتبط