Axotarh
دسته بندی ها
سبد خرید خالیست

عکس جاده آسفالت

خانه » دانلود ها » عکس جاده آسفالت
فایل اصلیاورجینال
JPG و PSD فرمت فایل
4000 × 6000 Pixel ابعاد
PPI 300 رزولوشن
MB 31.37 حجم فایل

عکس جاده آسفالت

دانلود عکس جاده آسفالت با کیفیت بالا در سایت عکس و طرح با فرمت JPG و PSD با رزولوشن بالا (4000 * 6000 پیکسل) برای استفاده های مختلف در زمینه طراحی و چاپ در دسترس می باشد. دانلود عکس و طرح و نمونه های مشابه و بدون زمینه در وبسایت عکس و طرح محیا است. 

عکس و طرح های با کیفیت وبسایت عکس و طرح

دانلود عکس جاده آسفالت و طرح های جاده لایه باز با کیفیت و رزولوشن بالا بصورت فایل اورجینال در سایت عکس و طرح موجود است. موارد استفاده برای امور طراحی گرافیک شامل: طراحی بسته بندی و لیبل محصولات، طراحی بیلبورد، بنر و استند های تبلیغاتی، طراحی تراکت و بروشور، طراحی پست و استوری اینستاگرام و طراحی تبلیغات در فضای مجازی است. همچنین فایل های موجود در سایت عکس و طرح مناسب و هماهنگ برای کار در انواع نرم افزار های گرافیکی مانند فتوشاپ و ایلاستریتور  و نرم افزارهای مشابه می باشد. 

عکس و طرح های با کیفیت رایگان و فرمت های متنوع تصویر شامل: PDF، PNG، PSD، JPG، AI، EPS و… در سایت عکس و طرح در آتلیه تخصصی تیم عکس و طرح عکاسی، طراحی و تهیه شده که در این راستا دقت در مراحل عکاسی، نورپردازی، ادیت و طراحی از مهمترین دستاوردهای مجموعه عکس و طرح می باشد.

توجه  :

از طرف دیگر به جهت برآورده سازی نیازهای طراحان و دست اندرکاران امور تبلیغاتی، طراحی گرافیک و چاپ، در صورت نیاز به عکسی خاص با ویژگی های موردنظر شما می توانید از قسمت تماس با ما و برقراری ارتباط با شماره همراه پشتیبانی، درخواست خود را مطرح نمایید تا در اسرع وقت تهیه و جهت دانلود در وبسایت عکس و طرح قرار بگیرد.

دانلود عکس جاده آسفالت با کیفیت بالا، فایل اورجینال عکس جاده آسفالت، عکس جاده برای طراحی گرافیک و چاپ

محصولات مرتبط