Axotarh
دسته بندی ها
سبد خرید خالیست

پرچم ایران کیفیت بالا

خانه » دانلود ها » پرچم ایران کیفیت بالا
فایل اصلیاورجینال
PSD فرمت فایل
3000 × 5333 pixel ابعاد
PPI 300 رزولوشن
MB 54.19 حجم فایل

پرچم ایران کیفیت بالا

دانلود طرح پرچم ایران کیفیت بالا در سایت عکس و طرح با رزولوشن (3000 * 5333 پیکسل) با پسوند PSD بصورت لایه باز برای استفاده های مختلف در زمینه طراحی گرافیک، وب و چاپ در دسترس می باشد. دانلود طرح های متنوع پرچم ایران با کیفیت بالا و دیگر نمونه های مشابه در وبسایت عکس و طرح برای امور طراحی گرافیک موجود است.

دانلود طرح های لایه باز با کیفیت در وبسایت عکس و طرح

دانلود پرچم ایران کیفیت بالا و طرح های لایه باز با کیفیت و رزولوشن بالا در بصورت فایل اورجینال در سایت عکس و طرح موجود است. موارد استفاده برای امور طراحی گرافیک شامل: طراحی بیلبورد، بنر و استندهای تبلیغاتی، طراحی جلد کتاب، طراحی تراکت و بروشور و طراحی تبلیغات در فضای مجازی و اینستاگرام است. همچنین فایل های موجود در سایت عکس و طرح مناسب و هماهنگ برای کار در انواع نرم افزار های گرافیکی مانند فتوشاپ و ایلاستریتور می باشد.

عکس و طرح های با کیفیت در فرمت های متنوع تصویر شامل: PDF، PNG، PSD، JPG، AI، EPS و… در سایت عکس و طرح توسط تیم عکس و طرح عکاسی و طراحی شده است. در این راستا دقت در مراحل عکاسی، نورپردازی، ادیت و طراحی تخصصی از مهمترین دستاوردهای مجموعه عکس و طرح می باشد.

توجه  :

از طرف دیگر به جهت برآورده سازی نیازهای طراحان و دست اندرکاران امور تبلیغاتی، طراحی گرافیک و چاپ، در صورت نیاز به عکسی خاص با ویژگی های موردنظر شما می توانید از قسمت تماس با ما و برقراری ارتباط با شماره همراه پشتیبانی، درخواست خود را مطرح نمایید تا در اسرع وقت تهیه و جهت دانلود در وبسایت عکس و طرح قرار بگیرد.

دانلود عکس لایه باز پرچم ایران با کیفیت بالا بصورت فایل اورجینال با فرمت PSD می باشد. طرح لایه باز پرچم ایران برای طراحی گرافیک و چاپ

محصولات مرتبط