Axotarh
دسته بندی ها
سبد خرید خالیست

عکس عسل طبیعی کوهستان

خانه » دانلود ها » عکس عسل طبیعی کوهستان
فایل اصلیاورجینال
JPG فرمت فایل
8256 × 5504 Pixel ابعاد
PPI 300 رزولوشن
MB 11.4 حجم فایل

عکس عسل طبیعی کوهستان

دانلود عکس عسل طبیعی کوهستان روی زمینه سفید در سایت عکس و طرح با رزولوشن بالا (5504 * 8256 پیکسل) برای استفاده های مختلف در زمینه طراحی و چاپ در دسترس می باشد. این عکس در آتلیه تخصصی عکس و طرح نورپردازی و با دوربین نیکون D850 عکاسی و ادیت شده است. دانلود عکس عسل طبیعی کوهستان روی زمینه سفید و دیگر نمونه های مشابه در وبسایت عکس و طرح محیا است.

دانلود عکس و طرح های با کیفیت در وبسایت عکس و طرح

دانلود عکس عسل و طرح های لایه باز با کیفیت و رزولوشن بالا در بصورت فایل اورجینال در سایت عکس و طرح موجود است. موارد استفاده برای امور طراحی گرافیک شامل: طراحی بسته بندی و لیبل محصولات، طراحی بیلبورد، بنر و استندهای تبلیغاتی، طراحی تراکت و بروشور و طراحی تبلیغات در فضای مجازی است. همچنین فایل های موجود در سایت عکس و طرح مناسب و هماهنگ برای کار در انواع نرم افزار های گرافیکی مانند فتوشاپ و ایلاستریتور می باشد.

عکس های با کیفیت و فرمت های متنوع تصویر شامل: PDF، PNG، PSD، JPG، AI، EPS و… در سایت عکس و طرح در آتلیه تخصصی تیم عکس و طرح عکاسی و طراحی شده است. در این راستا دقت در مراحل عکاسی، نورپردازی، ادیت و طراحی از مهمترین دستاوردهای مجموعه عکس و طرح می باشد.

توجه  :

از طرف دیگر به جهت برآورده سازی نیازهای طراحان و دست اندرکاران امور تبلیغاتی، طراحی گرافیک و چاپ، در صورت نیاز به عکسی خاص با ویژگی های موردنظر شما می توانید از قسمت تماس با ما و برقراری ارتباط با شماره همراه پشتیبانی، درخواست خود را مطرح نمایید تا در اسرع وقت تهیه و جهت دانلود در وبسایت عکس و طرح قرار بگیرد.

دانلود عکس عسل طبیعی کوهستان روی زمینه سفید با کیفیت بالا، فایل اورجینال عکس عسل طبیعی در ظرف شیشه ای، نمونه عکس های عسل چیدمان شده برای طراحی و چاپ

محصولات مرتبط